crazy stupid

Igår var sista dagen på jobbet och det var lite för sorgligt att säga hejdå när jag skulle gå hem. Kommer att sakna det stället, sakna alla mina gullungar och önskar att jag får komma tillbaka snart. Jag höll på att börja grina när de små sötungarna kramade mig och sa att de skulle sakna mig och frågade om de fick komma hem till mig någon dag. Gullisar!

Därefter blev det julhandel i stan med mamma och Gustav och en fika på Sturekatten med Pålle. Köpte inte en enda sak och någonting med hela dagen fick mig att undra om jag på något vis lyckats få i mig en av Jennifers tabletter... Blev utgång på kvällen och Hellströms med Frida, Emma, Maiken var trevligt. Vi drog vidare till Magenta och efter ca tio minuter där inne svimmade jag och blev utkastad utan jacka eftersom vakten trodde jag däckade.. Lagom kul att stå och frysa i en kvart innan Frida fick tag i min jacka och jag åkte hem. Blev åksjuk på tunnelbanan hem och kastade mig direkt i sängen vid kvart i ett.


Börjar undra över vad man har för fel när man blir åksjuk på tunnelbanor, får yrsel på klubbar och skakar i hela kroppen helt utan (synbar) anledning. Om jag hade pallat skulle jag googlat på det men det är så mördande tråkigt. Får ge tunnelbanor, chillkvällar och utgångar ett nytt försök ikväll istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0