hädanefter ska jag göra allting för hand

Eftersom jag sovit cirka fyra timmar per natt de senaste två nätterna måste jag allvarligt överväga om det är det som påverkat min hjärna till att totalt få psykbryt över ingenting idag. Trots att jag istället sovit på dagtid verkar det inte alls hjälpa- och jag tänker inte ens fundera över om min mentala hälsa inte har någonting med sömnbrist att göra, jag tänker ta för givet att det är så. Har suttit med det där jäkla word-programmet i en och en halvtimme nu för att lyckas skriva ut två-spaltiga, dubbelsidiga papper. Behöver jag ens säga att det inte fungerar? Jag börjar seriöst grina snart, funderar på att dränka datorn som hämnd för att allt går emot mig och jag vägrar ge upp.

Men när de jävla styckena och spalterna hoppar runt och byter plats utan att jag gjort någonting med texten, och när vår ena skitskrivare säger att det inte finns några papper och den andra jäkla skitskrivaren inte kan skriva ut på liggande ark då går det inte att acceptera att det är jag som är dålig på datorer. För så jäkla usel är inte ens jag. Jag tror faktiskt att det är alla idiotiska system som jävlas med mig. Så nu ger jag upp för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0