Kul. Jul.

Ja det verkar ju bliven riktigt rolig jul det här. Gårdagen bjöd på lagom julstämning då jag fick sluta tidigare från jobbet efter julbordslunch, köpte gran med mamma och Nico och därefter ägnade kvällen åt pepparkaksbak, knäckkokning och hockeytittande. Sådär lagom till sängdags började halsen värka och huvudet snurra. Jag sov (nästan ingenting alls) under dubbla täcken och tredubbla filtar men frös och hade som vanligt konstiga drömmar...

Denna dag har därför inte bestått av så mycket julfix som tanken var utan istället bjudit på ett besök på vårdcentralen där dom rekommenderade tolv piller om dagen första tre dagarna och därefter minska ned till halva dosen. Resten av dagen har spenderats sovande i soffan i vardagsrummet.

Tack och lov mår jag bättre nu och har slagit in nästan alla klappar, trots det måste jag vara ensam större delen av julafton och det är väl bara göra det bästa möjliga av den situationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0