londonfeber

Har lite problem med packningen och att vara ute såhär i sista minuter är varken bra eller särskilt likt mig. Tänkte strukturera upp det hela med lite listor och eftersom jag inte orkar anstränga mig alltför mycket och inte heller har någon större lust att förflytta mig från min perfekta läge i soffan med hockey och dator framför mig blir det en lista här. Inte lika bra som att skriva på papper tycker jag, men jag orkar som sagt inte gå upp till rummet för att hämta något.

ABSOLUTA MÅSTEN
- pass
- pengar
- ID (inte körkort)
- kontokort

ANDRA NÖDVÄNDIGHETER
- kamera + laddare
- extra minneskort
- mobil + laddare
- ipod
- adapter

(O)NÖDVÄNDIGHETER I KLÄDVÄG
- kappa
- halsduk
- pannband
- två koftor
- fultröjor
- jeans
- leggins
- strumpor
- trosor + bh
- klänning
- snyggtröja
- smycken
- pyjamas
- sockor
- klackskor
- converse
- att åka i-kläder

I NECCESSÄREN
- tandborste
- tandkräm
- sminkborttagning
- smink
- hudkrämer
- shampoo
- balsam
- ipren

I HANDBAGAGET (utöver det viktiga)
- korsordstidning
- tidning
- bok
- plånbok
- skrivblock
- penna

Det blev mer än jag hade tänkt mig, precis som alltid. Jag får se vad som kvarstår efter andra, tredje och fjärde utsållningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0