please don't take him just because you can

Har inte sovit ordentligt på tre senaste nätterna och misstänker även att både denna natt och natten mot torsdag kommer att bli lidande på grund av mina oroskänslor inför diverse saker. Eftermiddagen och kvällen har idag spenderats i vackra, julglittrande Stockholm stad tillsammans med min lilla mamma. Hon fick med sig julklappar till sju personer och vi båda fick lite reaklänningar med oss hem.

Jag känner att jag inte har så mycket intressant att komma med. Det händer för mycket av allt för stor vikt samtidigt som det händer för lite av det normala just nu. Jag längtar efter en riktigt bra bok, en riktigt bra blogg att följa eller något annat som kan stimulera mina rastlösa sidor lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0