that was the first night

Har haft huvudvärk och i princip gråtit hela dagen på grund av trycket. Imorgon tackade jag nej till att jobba och ska tillbringa dagen med Frida och kanske Sofia, lite julklappsköp ska ordnas, en fika ska hinnas med och sedan blir det nog julfix här hemma. Känner att jag verkligen borde gått och lagt mig för sisådär två timmar sedan men fastnade först i min engelska twilightbok och därefter med julklappen till morfar och mamma. Ska försöka bli klar med den under veckan så att jag hinner se till att allt blir bra. Men det blir det nog. Jag har en positiv känsla inför det här.
Nu blir det lite mer vampyr- och kärleksdrama. Och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0