Tre dagars jul

Julen har bara rusat förbi och jag känner inte att jag upplevde den alls, jag antar att det beror på att jag dels missade de sista och mest juliga förberedelserna och framförallt att jag missade större delen av självaste julafton. Istället för julmat fick jag två stekta ägg, två stekta potatisar och tre stekta tomater. Resten av dagen levde jag i princip på piller av olika slag och julmust. Juldagen innehöll inte heller särskilt mycket julfirande men den var väldigt mysig ändå, i synnerhet kvällen hemma hos Elly på St Eriksplan där vi åt mackor, drack te och spelade spel nästan fram till midnatt.

Idag var sista juldagen och det som skulle bli en jullunch blev istället tacolunch i sällskap med en väldigt blandad grupp av människor i min omgivning. Lunchmiddagen avslutades med alfapet och därefter hem för en rejäl utsortering och utrensning i garderoben. Nu har jag bara 38 klänningar kvar, minskade ner med sex stycken. Att det ska vara så förbannat svårt att göra sig av med saker man aldrig använder.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0