Craxzy shit

Äntligen är denna hemska dag över. Jag har aldrig varit så lättad. Har knappt sovit någonting alls i natt, max tre timmar och är lite lätt och lagom förstörd. Lyckades inte plugga särskilt mycket igår, lite drygt en halv sida bara så idag måste jag sitta uppe igen..

Har haft två dubbellektioner, redovisning och beskattning, bröjar fatta lite mer nu igen och sedan svenska c, sjukt tråkigt men idag var det roligt för vi läste lite roliga utsnitt från en skum bok. Hade PA möte med Åsa också och det gick bra, dags att sätta igång med företaget igen bara. Jag hängde kvar i Gullmars väldigt mycket för länge efter skolan och Jennifer var snäll och höll mig sällskap, massa C&C. Efter det var det gång mot undergång men det gick bra. Jag förstår inte varför jag alltid oroar mig så mycket i onödan och alltid gör allting så komplicerat. Craxzy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0