det är på söndagar man blir ikappsprungen

Har haft en grymt bra helg med 20års firande i fredags och sedan utgång på det! Lördagen var seg och hade match på eftermiddagen. Var inte så jättetaggad, oväntat nog, men det var kul att äntligen spela en riktig match utomhus igen! Även fast det var en lite halvt oseriös träningsmatch och det var svinigt kallt ute. Kvällen var chill och spenderades med supergod mat och film. Idag har jag varit på kyrkogården. Var fint med all snö.

Har precis suttit och räknat på mina betyg. Jag KAN inte få bättre snitt än 18,3. Och det är i princip omöjligt för då måste jag ta MVG i alla kurser... Känner att jag borde börja satsa nu, som jag har sagt hela tiden. Men en termin kvar känns som att jag borde kunna klara av. Det tar bara emot så mycket att plocka fram böckerna och börja. Har hela tiden ursäkter för att skjuta upp det ytterligare en timme. Ska verkligen börja nu. Nu på en gång. Innan middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0