I remember everything you said to me

Hm. Fick äntligen prata med syon idag. Tydligen har jag redan 2,5 i meritpoäng så behöver inte pröva fucking-engelska-C, yes! Sitter och kollar runt på olika skolor och intagningspoäng, både betyg och högskoleprovet. Verkar inte vara alltför omöjligt. Psykologin är ju i och för sig helt ute ur bilden men socionom funkar nog. Har kollat Lund, Göteborg, Uppsala, Umeå, Linköping och Stockholm. Vill helst till Lund eller Göteborg. Börjar bli lite sugen nu. Trött på det här livet, vill ha lite annan miljö, andra människor, andra tidsfördriv. Blir självklart svårt. Fattigt. Mycket, dödlig plugg och säkert ensamt som in i helvete. Men jag vill. Jag vet att jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0