lite försenad årsresumé 2010

blev lite inspirerad att leka med bilder och har ju tänkt att göra en årsresumé men det har inte ritkigt blivit av. Och vad gör man inte för att slippa plugga ekonomi!

JANUARI

finaste Frida fyllde 18 år och firades två dagar i rad, överraskningsfest med hela släkten och sedan vännerna

FEBRUARI

Indienresan med pappa, Gustav, Nico, Katrin och Charlotte

MARS

nästa fina flicka fyller 18 år och det firas med tjejmiddag och fyllesöndag

och ytterligare ett kalasbarn i mars! Mändi langade grym partyvecka på söder

APRIL


det blev varmt ute (oh vad jag saknar att ha de där kläderna utan att frysa) och vi hittade ett nytt favoritställe att hänga på under rasterna

MAJ

det blev riktig sommarvärme och jag kunde gå barfota hem från skolan

jag och Frida hälsade på Cicci i Spanien, underbara oförglömliga dagar, första utomlandssemestern med bara kompisar!

och såklart, jag och pelle som har sommarmys en måndag förmiddag mitt i Maj

JUNI

bror tog studenten

min tur att fylla 18! och redan vid presentöppningen var jag väldigt glad i den fula kalashatten!

JULI

nästa fina brud fyller 18, bjuder på middag och får en niiice utekväll på Collage

och dessutom blev hon bjuden på niiiice limousintur genom Stockholm stad

AUGUSTI



en party-, chill- och solvecka i Rimini med tre snygga tjejer

SEPTEMBER

skolan har börjat igen och 08SPB kör spexfoto (med samma tema som den kommande skivan ska ha!!!)

och jag chockar alla genom att göra en niceig tungpiercing som jag har tjatat om hur länge som helst, sweet

OKTOBER

halloweenfirande och utgång på en sunkigklubb med Frida, Louise och Sebbe. Fintutklädda flickor.

NOVEMBER

jag Nico och Gustav blir bjudna på en New York resa tillsammans med världens bästa pappa

och mina syskon är otroligt vackra uppe i Empire State Building (där pappa inte vågade gå ut på grund av höjdskräck...)

den sista i raden av örbyflickorna fyller 18, blir chill första helgen och sedan parteeeey

snygga tjejer = coola brudar

DECEMBER

firar nyårsafton. Så man firar nyår blir det kommande året sägs det?
Då kommer 2011 bli underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0