love and other drugs

Det blev en fin alla hjärtans dag i år. Sov lagom länge imorse och sen gick jag till mamma och dukade fint med hjärtformade skålar fyllda med gelehjärtan och ett vanlijhjärta. Väl i skolan var dagen lite lagom seg precis som vanligt men på lunchen köpte jag och Jennifer varsin jättegodispåse och satt och värmde oss vid elementet. Sedan hade vi naturkunskap och fingerstickade en halsduk! Dessutom fick jag reda på att jag fick MVG på min labbrapport, så sjuk jävla stolt!

Väl hemma läste jag lite Twilight, lite kärlekskänsla måste jag ju få en sån här dag. Sedan tog jag en promenad genom Örby tillsammans med David. Efter det blev det hem och laga middag till familjen. Jag gjorde hjärtformade smörgåsar av rostbrödet och sedan värsta räksalladen. I och för sig petade Nico bort alla räkor, Gustav alla grönsaker och pappa all quinoa, men jag tyckte om den i alla fall! Hade även köpt lite gelehjärtan och vaniljhjärtan till dem som vi fikade med kaffe efter maten. Nu ska jag läsa mer twilight.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha aha, då är det väl därför x)

Btw så måste du ju se den filmen! (love and other drugs) om du inte gjort det =p

2011-02-14 @ 20:44:32
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0