next time around

Kom att tänka på lite andra saker jag verkligenverkligen borde göra också, som jag har skjutit upp alldeles för länge som vanligt.

-Ringa vårdcentralen (har jag sagt i över en månad)
-Köpa ny piercing (har jag sagt i snart tre månader...)
-Prata med S
-Anmäla mig till högskoleprovet (får inte glömma den här gången!!!)
-Ställa mig i bostadskö..
-Maila clownen
-Gå och lägga mig tidigare

Ibland tänker jag att jag ska göra allt det här, för på riktigt, det är ju inte särskilt svåra eller ansträngande saker och inget av dem kräver särskilt mycket tid heller. Jag vet inte ens varför jag inte gör dem. Det går bara inte. Tar emot någonstans. Handen vägrar trycka rätt nummer på telefonen, jag vet inte vad jag ska säga, jag orkar inte betala, har ingen lust att åka till stan. Jag har alltid tusentals ursäkter till att skjuta upp det ytterligare en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0