now we're back on the same road again

Nu när den värsta ångesten har lättat är jag tillbaka där jag var förut. Jag vill göra någonting, måste göra någonting. Men vad ska jag göra? Den här årstiden gör att jag känner mig så låst. Går inte att göra något för allting är bara grått överallt. Jag måste ändra på någonting. Måste komma på något att ändra på för jag känner att det är ett litet frö i mig som börjar gro men som inte har någon plats att växa på. Vill göra tatuering. Nu nu nu. Borde färga håret också. Och göra om på rummet. Ta lite fina bilder. Äta frukost på café. Bjuda någon på middag. Pyssla lite. Göra ett album.

Måste. Bara. Göra. Någonting. Nytt.
Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0