resan är slut för länge sen

Idag har jag varit bra. Jag gick upp i tid och jag hann laga värsta grymma frukosten. Kom i tid till skolan (bara två minuter sen) och provet gick bra, tror jag. Sedan var jag i Farsta och köpte saker på rean, sju nya ringar och ett par shorts som var för små, men sånt löser sig nog, det var ju rea ändå. Sedan var jag en timme tidig till jobbet så jag hängde med Yasmina, som också var alldeles för tidig. Jobbet gick bra men var lite ledsamt för det var sista dagen tillsammans med Yasmina och Hanna idag... Har i alla fall kommit hem ordentligt, kollat idol, skrivit klart loggboken och nu ska jag sova tidigt. Jag kan kan kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0