sjukling

Jag antar att jag får skylla mig, själv precis som vanligt, för att jag är sjuk. Jag önskar alltid att jag ska vara tillräckligt sjuk för att slippa skolan utan dåligt samvete, bara ett par dagar eller så. Och självklart blir jag ju alltid sjuk vid de mest olägliga tillfällena. Var i skolan en timme idag, sedan fick vi sluta så jag hoppade över sista lektionen och åkte hem. Handlade på vägen och däckade i min säng på direkten. Har sovit i ca fem timmar men är fortfarande ofattbart trött och fryser som en jag vet inte vad. Nu ska jag bli frisk ikväll, och imorgon för på lördag vill jag på på 20års fest och träffa Frida, och på söndag ska jag till Sälen, vill inte vara sjuk då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0