sommar is the one for me


det finns ingenting i hela världen som jag vill ha så mycket som jag vill ha sommar just nu. Jag vill ha sommar och allt vad sommar innebär. Jag är insnöad på sommar. Tittar bara på sommarbilder, tänker på sommarkläder, planerar sommarlovet, längtar efter sommarsolen, saknar sommarkvällarna. Vill åka till peace and love nu. Jennifer tjatar och tjatar varje dag så nu kan jag knappt tänka på något annat. Vill använda mina converse, mina klänningar, linnen, shorts, jeansjackor, solglasögon, bikinis, handväskor, scarfs och allt som jag har på sommaren. Jag vill inte gå runt som en snögubbe med tjocka kläder och ändå frysa. Sommar, ge mig sommar nu.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

PEACE & LOVE ! Haha =p

2011-02-15 @ 22:50:56
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0