Trassel

Jag lyckas alltid trassla till saker och ting och vet inte hur jag lyckas. Ibland är det kanske inte så jättesmart att vara rädd att såra folk. Jag har aldrig riktigt lyckats bestämma vilket som är sämst, att såra sig själv eller såra andra? För egentligen sårar jag ju inte mig själv, jag mår bara inte bra av det.

Hur som mår jag bättre idag, det måste bero på att jag är dödligt trött på alla usla tv-serier. Jag har ont i både ryggen och ögonen för att jag legat still för länge och bara sett på tv. Det är nästan löjligt hur mycket dåliga tvserier det finns. Kollade ett OC avsnitt igår och jag blev inte ens sugen på att fortsätta titta för alla serier är verkligen likadana. Sedan såg jag nåt nytt idag - lipstick djungel, tror jag att det hette - helt megadåligt alltså. Förstår mig inte på folk som ägnar halva dagarna åt att se på likadana tvprogram, de är ju inte ens verkliga.
Fast vid närmare eftertanke kanske jag inte ska säga något, med tanke på att jag ägnat halva mitt liv åt påhittade, orealistiska böcker. Men böckerna ger i alla fall lite utrymme för egna tankar och fantasier.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha men jag hade faktiskt rätt! Fick tid att läsa på morgonen haha =p

2011-02-26 @ 23:24:55
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0