Always one foot on the ground

Jag känner för att ha ett par kvällar med ligga-framför-tvn-och-göra-ingenting. Vill inte tänka på skolan och jobb och allt det där så det ska jag låta bli. Jag har inget superviktigt framför mig just nu och plugget kan jag ju ta tag i nästa vecka (det går bra för mig och J att bli seriösa i skolan...) så idag ska jag chilla med musik, bok och chai. Imorgon ska jag laga middag, baka något till efterrätt och titta på Let's dance, eller vad det nu är som går på fredagar. På lördag ska jag jobba och sedan ha middag med mina fina och på söndag ska jag såsa i sängen HELA dagen, tills jag ska jobba igen. Jag ska INTE tänka i helgen, jag ska bara ligga ner och göra ingenting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0