coffee and cream

Blir tyvärr inte så mycket träning denna vecka som jag hade hoppats. Dels för att jag idag hade sån jäkla träningsvärk att jag inte kunnat böja mig men också för att jag är alldeles snuvig och vill inte bli sjuk till helgen. Usch förresten. Jag har lovat att köra till Gävle, vet inte varför men det ger mig lite ångest. Hur som har dagen varit grym ändå. Nytt schema - nya tag! Dessutom fick jag reda på lite gamla resultat och jag får MVG i religion, honung.

Efter skolan åkte jag och Jennifer till stan och brände pengar. Den som sa att man inte blir lycklig av materiella saker hade så fel. Självklart är det inte materiella saker som är grunden till lycka eller som skapar lycka hos en olycklig person. Men att köpa nya fina saker till sig själv, att unna sig lite eller att hitta något som bara skriker att det vill bli köpt och sedan blir det - det fyller en med så glada känslor. Idag har jag tillbringat en timme på min nya favoritbutik Beyond Retro, köpte två byxdresser och en kavaj/jacka. Är rätt avundsjuk på Jennifers paljettjacka också... Och när vi var på väg till kassan och ut från butiken såg jag minst sju saker till jag ville ha så troligtvis ska vi hänga där imorgon när vi är lediga!

Jag har lagat crépes idag, de blev lyckade, har aldrig ätit det förr. Mitt nya liv funkar bra. Nu dricker jag kaffe. Ska åka till Sebbe snart, var länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0