"dagen efter"

För en timme sedan fanns det hur mycket saker som helst som jag ville skriva. Nu finns det ingenting. Om jag inte får lägga min energi på det jag vill så har jag inte längre någon energi. För min energi är MIN energi. Ingen annans jävla energi. Antingen är den min och då gör jag vad fan jag vill eller också finns den inte.

"Tro inte allt du hör
Döm inte allt du ser"

Det är inte mina ord. Och inte dina ord. Jag tror inte allt och jag dömer inte allt men vissa saker behöver man inte ens se eller höra utan att veta att de finns där. Jag är besviken. Besviken. Besviken. Orkar inte. Orkar egentligen inte bry mig men man bryr sig ju alltid. Jag vill kunna trycka på en knapp som stänger av "bry-sig-funktionen" i kroppen, men om det skulle gå skulle nog världen se förjävlig ut. Fast det gör den ju redan med all svält och alla krig och alla svek och alla idioter.

Hm, dyster. Vissa dagar är inte de bästa. Idag är inte den bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0