he's just a smalltown-boy

En till bra dag den här veckan. Mina ögon gråter inte längre och Frida kom hem imorse och väckte mig med ett sms klockan halv sju! Första (sista och enda) lektionen idag var rolig, vi plockade makaroner med kinapinnar.

Jag har varit i stan med mammsen och syster. Vi åt semlor, fast min var ingen äkta semla så jag ser det inte som ett fusk (jag vill inte äta någon semla innan den riktiga semeldagen). Vi tittade i affärer också. Beyond Retro är häftig, där ska jag shoppa en dag när jag har lite mer tid för jag har presentkort där som jag fick av min moster och mina kusiner i somras. Däremot shoppade jag loss på rean! Åtta grejer för under fyrahundra spänn sammanlagt, jag är grym på att fynda. Har ätit middag med pappa, systerstor, systerliten och Katrin också, indiskt starkt och gott, särskilt naanbrödet.


Kram och kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0