mitt i allt ska man räcka till

Respektlös
Tanklös
Egoistisk
Vatten över huvudet
Ointresserad

Jag är irriterad och arg och upprörd men för en gång skull lyder jag ditt råd och skiter fan i det. Jag lägger ner precis hur jävla mycket energi på det jag vill men du slipper höra ett jävla ljud om det för jag bryr mig inte längre. Jag bryr mig inte om vad som händer nu. Det är upp till dig, till Gud, till någon annan vem fan som helst men det är inte upp till mig.

Har ingen röst, ska skriva en loggbok för PA, ska välja kläder till imorgon, ska packa till imorgon, måste duscha, måste dricka té. Mitt i allt ska man räcka till. Mitt i allt ska folk kräva saker. Mitt i allt ska folk vara fucking jävla självgoda uppblåsta idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0