one night left

Imorgon får jag äta igen, nanananananana. Tio dagar utan mat idag och senaste dagarna har faktiskt inte varit svåra alls. Visst har jag varit sugen på lite saker men jag har varit pigg som aldrig och det känns egentligen som att jag inte behöver mat. Jag behöver inte äta. Jag skulle kunna fortsätta att leva såhär. Förutom att jag saknar tuggmotståndet, och alla smaker som inte går att uppleva genom juicer och té. Annars skulle jag fasta för alltid.

Men nu har jag lite matnoja istället. I förrgår satt jag uppe halva natten och skrev ner alla maträtter jag kunde komma på, imorgon ska jag äta avocado och soppa, på torsdag ska jag laga middag till familjen, på fredag ska vi äta indiskt med syster och på söndag ska jag äta spagetti med broccoli. Jag tror att större delen av livet faktiskt kretsar runt mat, det är bara det att man inte inser det förän man har testat att vara utan.

Det är svårt att förklara. Jag tror inte att man förstår förens man har testat själv. Men det är en himmelsk känsla på många sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0