somedays I need you, today isn´t someday

Jag får alltid lite skrivar- och läsarabstinens när det var länge sen sist. Jag är glad nu i alla fall. Och iskall, men det hör inte till saken. Jag kan inte sluta tänka på mat och allt jag ska äta nästa vecka, jag ska verkligen sluta äta så mycket skräpmat nu och börja laga riktig mat, det är både roligt och gott! Jag vill baka också, det är mysigt att baka, och dricka chai latte, bli lite varm. Ska börja lägga mitt pussel snart också, och avsluta Pellans julklapp, imorgon kanske, har ingenting alls för mig då. Så typiskt mig att alltid vilja göra massa saker.

Hursom närsom varsom har jag tagit en långdusch idag, använt bodyscrub, bodylotion, klippt naglarna, fixat ögonbrynen och nu har jag min mysis och tofflor på mig. Dags att krypa ner i sängen. Tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0