tankar en onsdagmorgon

Här sitter jag i mitt lilla vita och rosa rum på min vita lilla pall och dricker chai. Jag har tråkigt och kan inte komma på vad jag ska äta. Jag stannade hemma från skolan idag för att jag var på dåligt humör och för att det är sista veckan på terminen och man inte missar något viktigt, och för att jag behöver plugga till provet imorgon, som jag egentligen skulle skrivit idag.

Läste Mitt I och hittade två riktigt fina lägenheter, en etta i Skarpnäck, skitbillig, och en en och en halva i liljeholmen, lite dyrare men inte så farligt. Jag önskar att de var hyresrätter, eller att jag vunnit på lotto. Kanske inte ska plugga nästa termin ändå? Kanske ska stanna i Stockholm, jobba ett år och vara lite ledig? Slippa tänka så mycket? Vad som än händer har jag mit nyårslöfte : flytta hemifrån, kanske ska låta ödet bestämma vart jag tar vägen? Kommer jag inte så gör jag, annars har jag alltid mitt jobb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0