tom och full

Har haft ett hål i bröstet hela helgen och det gör så förbannat ont. Jag är hungrig fast jag mår illa och jag mår illa samtidigt som jag är hungrig. Det bränner när jag äter och när jag inte äter. Det svider. Det ekar. Det gör så satans ont. Mamma påstår att det är magkatarr så nu får jag inte äta stekt mat, stark mat, dricka kaffe, ingen sprit, inget svart te, inget fett och inget salt. Ingenting som förstör insidan helt enkelt. Undrar om chai går under den kategorin? Hoppas inte för jag är helt slut efter helgen, alla kroppsdelar värker och jag vill bara få koppla av med massa varm dricka och känna mig nöjd med helgens spel och helgens träning.

Snälla snälla snälla säg att chai är jättebra för min mage och min matstrupe och min magsyra och allt vad det nu är!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0