veckan som kommer

Jag har varit på så otroligt dåligt humör hela veckan. Jag har gått omkring och varit förbannad på saker i princip hela tiden. Jag kan inet riktigt göra något åt det, irritationen bara växer inom mig. Men jag är trött, sluttränad och rätt glad nu. Jag tycker om att läsa massa gammalt jag skrivit. Det gör mig både nostalgisk men också glad. Glad över saker jag tänkt och gjort och sagt och skrivit. Stolt över en del saker, nöjd över andra. Och som alltid vill jag förändra saker. Det är konstigt hur jag alltid vill förändra saker men när något sker, en förändring, som jag inte visste om då blir jag alltid upprörd. Det är det där med kontrollen. Jag måste ha kontroll, annars fungerar inte jag.

måndag skola, gymmet, fixa middag, träffa sebbe
tisdag ledig! gymma, jobba
onsdag skola, kryssning
torsdag kryssning
fredag skola, gymma, gävle
lördag fotbollscup i gävle
söndag fotbollscup i gävle, hemma igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0