"vi har visst inte setts sedan förra året"

Bra början på det nya året. Har inte gjort något alls i princip. Jobbat lite. Sovit massa. Spelat tv-spel, spelat monopol, umgåtts och inte ätit. Jag fasta, i tio dagar, aldrig i hela mitt liv har jag varit så sugen på saker som jag är nu. Men jag är inte hungrig åtminstone så det är ju alltid något! På tisdag får jag äta igen och då ska jag gå i skolan och jobba, så ingen lyxmiddag då inte... Får bli på onsdag, jag ska laga värsta maten!

Nyårsafton var mysig och lugn. Nyår är otroligt överskattat egentligen. Jag och Frida handlade i hundra år, lagade massor av mat (vill ha nu!), mestadels baguetter, bröd och massa dipsåser, men det var supergott. Sen drack vi champagne, tände tomtebloss, tittade på raketer, doppade frukt i smält choklad och sedan kom Jonna och Steffi förbi. Sen gick dom och jag var ensam. Älskar att vara ensam på nätter, göra vad man vill och lyssna på bra musik. Nätter är något alldeles särskilt. Hursom. Bra senaste dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0