I love you whoever you would've been

Inte så mycket sol men jag hoppas på att den kommer under dagen. Har ätit chips med dip och druckit cola till frukost än så länge, var inte så hungrig så orkade inte steka mina pannkakor som jag tänkt mig. Har äntligen satt upp mina gardiner, bäddat om sängen med lakanen jag tog fram förra veckan, fixat i min bokhylla, vattnat alla blommor, diskat och städat halva huset. Ibland är det riktigt underbart att vara ensam hemma alltså.

Nu blir det jordgubbar, duscha, lite fix inför onsdag eftersom jag inte kommer vara hemma så mycket mer innan studentdagen (!) och sedan ska jag jobba.



födelsedag 2008 /skattjakten i nian


födelsedag 2009 / köpenhamn med annis


födelsedag 2010 / 18års dagen hemma hos mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0