in my heart

Vet inte ens vad jag ska säga. Verkar inte finnas några ord för att beskriva. Är så lycklig och så ledsen att jag skrattar och gråter om vartannat, hela dagarna. Det är förändring, hela luften vibrerar av förändring som är osynlig. Förändring som alla känner av men ingen vet vad den betyder. Och jag har tyckt så mycket om min klass, och så mycket om min skola. Och nu är allt över och jag vet inte riktigt hur det påverkar mig. Eller hur det känns. Eller vad det kommer att innebära.

Allt jag vet är att tre år har varit bra och att byta skola från Södra Latin är det bästa valet jag har gjort i hela mitt jävla liv. Jag har aldrig varit lyckligare än när jag väl bytt. Och jag har träffat så många underbara personer här. Även om man började umgås alldeles för sent med vissa, inte pratade tillräckligt mycket med andra och förlorat vissa. Men jag vet att de som jag kommer att hålla kontakten med är de som verkligen betytt och alltid kommer att betyda något för mig. Det är dem som är mest underbara och älskade av alla. Och jag vet att jag aldrig kommer att glömma den här klassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0