om 23,5 timmar flyger vi

Jag måste nog vara sämst i världen på att packa. Försöker packa till både Grekland och peace samtidigt och det går ju inte så bra när jag vill ha samma kläder med mig till båda ställena, när en av mina bikinis befinner sig hos Frida, när alla mina kläder verkar ligga i tvätten och när jag vill ha med mig alldeles för mycket. Elva klänningar till Grekland och sexton tröjor till peace känns aningen överdrivet så jag har fått rensa lite. Är inne på tredje packningsomgången nu och min jekla resefeber försvårar saker och ting lite smått.

Har i alla fall varit i Farsta och handlat det mesta som jag egentligen tänkt att handla igår. Köpte tidningar, solkräm, body lotion, hårinpackning och lite nya trosor. Har tre neccessärer med mig och två småpåsar med smycken. Känns även det lite överdrivet. Och jag kommer ALDRIG få plats med sovsäck och liggunderlag i väskan. Dessutom hittar jag inte mitt badlakan och inte min tandborste heller.

Det enda jag behöver är egentligen pengar och pass och det har jag ju. Så borde sluta stressa.

Kommentarer
Postat av: J

sovsäck och liggunderlag ska inte få plats I väskan :p?

2011-06-17 @ 17:26:47
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0