this is not for you

Sönderbränd, outvilad, solblekt hår och med tusen minnen från en fin semester och jag är hemma igen från Kreta. Har lite mindre en ett dygn hemma i Stockholm, i mitt hus, i mitt rum och i min säng innan jag ikväll ska åka mot Borlänge och Peace and Love. Känns som att dagen kommer att bli rätt fullspäckad.

Har läst världens bästa böcker under resan. Kimmen och Jennifer kommer väl att bli överlyckliga. De är nästannästannästan i klass med Twilight och Harry Potter men om jag läser om dem kommer de troligtvis vara lika bra för jag har ägnat ungefär 50 % av min tid åt at fantisera, drömma, dagdrömma, fundera och tänka på de där böckerna. Helt sjukt att man kan bli så besatt av ett par jekla böcker.

Och ikväll får jag den sista. Jag har ju en vag känsla om vad min tågresa kommer att gå ut på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0