can I change your mind?

Äntligen äntlige äntligen! Sista "riktiga" skoldagen och nu har jag bara en enda grej kvar i skolan som tydligen skulle in imorgon 23.59 och inte ikväll! För tillfället sitter jag hemma och äter sushi och är sjukligt nöjd över att jag överlevde den här skolveckan. Förra tiden den här veckan hade jag sju saker kvar att göra och nu är det nästan över, nästan så att man blir så glad att man vill sjunga och dansa fast det låter jag nog bli vid närmare eftertanke.

Vet verkligen inte hur jag ska göra nästa år, är så otroligt sugen på att ta ett ledigt år trots att det inte alls är vad jag velat innan. Men nu när jag verkligen är fri så känns det som att jag kanske borde utnyttja det, blir ju svårt att göra när man är typ tjugofem... Fast kanske ändå inte, för mycket frihet har aldrig fungerat bra för mig.

Jag får helt enkelt vänta och se hur mina antagningar blir och sedan får jag avgöra då, om jag tycker att ett sommarlov räcker eller om jag ska förlänga det med sisådär tolv månader till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0