thisschoolseemstobeaneverendingstory

Kan verkligen inte koncentrera mig just nu, när jag sitter och försöker jämföra en bunt med fastkedjade människor i en grotta och jesus samt en drogmissbrukare. Ibland undrar man ju vilken fantasi lärarna har när de kommer upp med sånna här kreativa uppgifter?!?

En sida klar, bara en till två kvar sen har jag lov, tänkte jag säga. Det har jag inte alls men det känns som det. Allting går så himla fort nu, har för mig att det är 33 dagar kvar till min student, 30 till min födelsedag. Och endast 19 skoldagar av dessa.

Jag förstår inte vart tiden tar vägen. När jag går och lägger mig är det fredag och jag har hela helgen framför mig, nästa gång jag tänker efter är det plötsligt fredag morgon veckan efter och jag förstår inte vart tiden där emellan tog vägen. Trots dessa 19 dagar kvar har jag alldeles för mycket kvar att göra känns det som...

slutlogg + processrapport i projektarbetet
filosofiuppsats
svenska essä
svenska Talk Show
svenska bok + läslogg
internationell ekonomi essä
internationell ekonomi prov
naturkunskapsprov
redovisning och beskattningsprov
pedagogiskt ledarskap rapport
pedagogiskt ledarskap presentation


det var nog det. men seriöst, elva grejer på nitton dagar, hur tänker lärare egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0