all my life

Somna. Sova oroligt. Somna om. Vakna. Dricka te. Promenera. Jobba jobba jobba. Promenera. Äta middag. Ligga på spikmattan. Somna. Sova oroligt. Somna om. Vakna.

Mitt liv är lika oförutsägbart som det är spännande. Alltså inte det minsta. Ska packa väskan med gymkläder nu så att jag kan ta med den efter jobbet imorgon. Det spelar ingen roll hur trött och sliten jag är. Imorgon ska det bli träning för utan fotbollen är den enda motion jag får mina promenader och det räcker inte långt. Träning onsdagar, fredagar och antingen lördagar eller söndagar ska det bli nu. Ska lära mig att hålla mina sovvanor även på helger så att jag kommer upp relativt tidigt.

Det är så dags att börja med det livet nu. Nu när det inte finns något annat liv att leva och ingen annan än jag egentligen bryr sig om hur jag mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0