gråa, trötta tisdag

Idag har varit en helt vanlig, gråtrött tisdag, men det som var mindre grått och mindre trött var att jag var ledig. Ledig mitt i veckan för första gången på drygt en månad. Den lediga vardagen har spenderats mycket väl. Jag sov enda till elva och drack te med honung till frukost. Sedan in till stan för sushi och chai med Jennifer. Resten av dagen tillbringades tillsammans med denna vänliga själ. När vi tröttnat på Stockholms stad åkte vi hem till mig och färgade håret. Det blev jättejättefint och jag är jättejättenöjd. Sedan åt vi majs, pratade om ingenting, satt på balkongen och tittade på gamla (pinsamma men minnesfulla) filmer och helt plötsligt hade klockan blivit åtta.

Nu har jag stekt fiskburgare och ska titta i gamla fotoalbum. Gråa, trötta tisdagar behöver inte alltid vara trista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0