julförberedelser

Har välkomnat första advent rätt ordentligt nu. Med en torsdagskväll ägnad åt lussebullsbak hemma hos mamma, trots att det tog ett par timmar innan vi kom igång på grund av lite glömda ingredienser så lyckades bullarna bli klara och dessutom väldigt bra. Sedan hann vi till och med en liten fika med lussebullar, mjölk och mamma som läste lite för mig!

Igårkväll var jag hos Frida för överraskningsfirande för Jonna som äntligen fick fylla 18 år och det var riktigt roligt att träffa alla deras släktingar och familjevänner för de är verkligen söta och jag träffar dem inte särskilt ofta. Idag har jag och Nico varit i Globen för lite julklappshandel och jag har tre av tio presenter färdiga nu! På kvällen blev det sushi, godis och filmkväll med Nico, Gustav och Bella.

Riktigt mysig helg med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0