om visioner som aldrig blir till verklighet

http://prick.blogg.se/2011/november/om-visioner-som-aldrig-blir-till-verklighet-1.html

Några sanningensord från en främling med inspirerande texter och vackra bilder. Jag läser mina egna texter och tittar på mina egna bilder och undrar vad folk skulle tycka om de fick läsa och se dem. Jag inser att jag saknar att skriva men ändå kan jag inte ta tag i det och jag undrar om det beror på att jag inte försöker eller om det är för att jag inte har någon inspiration. Jag vill tro att det är inspirationsbristen det beror på men innerst inne vet jag nog att det inte är riktigt sant, jag är en sådan person som måste ha en dead line för att kunna prestera, även om jag även måste få vänta på min inspirationskälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0