sleepless as always

Att ha sömnproblem innan man ens har fyllt tjugo år gammal känns ju inte direkt idealiskt. Därför håller jag nu på att brottas med dem för att slippa slösa 150:- för att gå till en läkare som säger åt mig att göra sådana saker jag redan vet att jag borde göra.

Frukost, lunch, mellis och middag varje dag. Träning onsdag, fredag/lördag, söndag/måndag beroende på jobb- och helgschemat. Gå och lägga mig när sömntåget kommer. Kliva upp när klockan ringer. Sysselsätta mig på dagtid.

Det går ganska bra. Jag äter de flesta målen mat, brukar bara missa frukost och ibland lunch eller middag om det är något äckligt. Har gymmat idag i en timme och fyrtio minuter och har druckit mina två liter vatten och jobbat sju timmar. Nog borde väl mina ansträgningar ändå ge litelitelite resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0