κορίτσι με το βιβλίο

Har bakat en kladdkaka. Och snart ätit upp en kladdkaka. Har hällt i mig litervis med vatten medans jag tittat fotboll och idol. Förundras över att alla som är med i idol i år ser ut att vara omkring fjorton-femton år? Först och främst är det väl en gräns på sexton, såvida dem inte har ändrat den. För det andra brukar väl inte ALLA vara så unga? Brukar det inte vara några få sexton-sjutton-artonåringar med och de andra är i alla fall dryga tjugo? Nu känns det nästan som att man är tillbakaflyttad till tiden då jag var fem år och andra personer (barn) i min ålder ställde upp i småstjärnorna. Har idol blivit så uttjatat?

Jaja. Har ägnat senaste timmen åt att sitta och rita på några av mina kroppsdelar för att se var och om jag kan sätta dit mina tatueringar, när jag nu får råd med det. Jag har två jag är säker på nu. Och sisådär sju stycken jag måste fila lite mer på. Och en piercing på gång. Måste bara våga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0