there are too much nothingness

Vet inte riktigt varför, men av någon anledning känner jag mig alldeles genomledsen. Har haft en rätt bra dag. Har sökt omkring femton nya jobb - men är inte särskilt hoppfull på att få svar. Har fått träffa Marcus en liten stund. Har varit i stan och ätit middag med Jennifer och Kimmen och sedan sett på bio. En bra film. En ny karaktär att förälska sig i. Har använt mina fina nya mysiga höstkläder. Ändå känns det inte riktigt bra. Ändå har jag ont i magen, ingen matlust, ingen sömnlust eller vad det nu kalls.

Det känns bara tomt i alla delar av mig just nu. Vill träna och äta lite bättre igen. Hoppas att det ska leda till att jag kan sova lite bättre igen. Igen och igen och igen. Har jag någonsin ätit, sovit och tränat bra? Jag tror inte jag har det. Jag har ingen kontroll över saker och ting. Jag låter alltid någonting ta över - är det inte kontrollfreaket inom mig så är det den slöa sidan. Jag kan aldrig ha en måttlig dos av saker i mitt liv, det är alltid bara för mycket eller för lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0