what are words?

Jag vet inte vad jag skulle säga till dig om jag träffade dig idag. Jag vet inte ens vad jag vill säga till dig egentligen annat än att jag är ledsen. Jag är så ledsen för hur allt blev och hur jag avslutade (eller egentligen inte alls avslutade) allting. Mest ledsen är jag över att jag gjorde det där mot dig som jag var så rädd för att du skulle göra mot mig, och som du lovade mig att du aldrig skulle låta hända. Jag känner mig så hemsk när jag tänker tillbaka på allting. Men jag försökte innan, utan att lyckas och det här var enda sättet jag kunde komma på.

Förlåt, förlåt och förlåt tusen gånger om. Fast jag vet inte ens om det räcker. Egentligen vet jag inte ens om du bryr dig. Och jag vet inte heller varför jag bryr mig.

Allt jag vet är att jag är ledsen. Så förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0