I'm gonna be

Åh arbetslösadagar, vad skulle jag göra utan dem. Har ägnat dagen åt ingenting som jag borde ha gjort. Borde ha börjat packa inför USA men jag vet att ju tidigare jag börjar desto fler gånger kommer jag att hinna ångra mig och packa upp för att börja om ytterligare en gång. Jag borde ha sökt massa jobb men hittills har jag bara sökt ett halvt. Och det cv:t blev töntigt. Jag har suttit ute på balkongen och läst, precis som jag bestämde mig för imorse när jag vaknade med magont. Jar har rensat lite bland mina träningskläder i källaren. Jag har hoppat över alla måltider och bara ätit lite makaroner med smör och salt. Jag har skrivit ut lite papper och skickat brev till polisen men inte lyckats hitta mina flygbiljetter.

Det var min dag, det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0