sista dagen i Sverige

Och den kräftskivan slutade ju bra för mig. Har inte packat hälften av allt jag borde ha packat och har ägnat kvällen åt att sitta ute på balkonen. En cider, en halv öl och några stycken, tappade bort räkningen, shots har gjorde mig lite lagom dragen och frågan är hur jag ska lyckas ta mig upp imorgon. Blir hämtad i Gullmarsplan halv nio och jag är ofattbart taggat och helt sjukt nervös. Fel biljetter, glömt passet, inte betalat, flygplanet blir kapat, jag försover mig, vi kommer försent. Ja, uppräkningen av vad som kan gå fel kan bli evighetslång. Nu bordebordeborde jag verkligen sova för det vore väl smartast.

Men måste packa klart och allting. och sova låter inte så kul. Och inte så troligt med ljudnivån där nere. Inte girlies här i alla fall och det... jag vet inte riktigt vad det gör för skillnad för mig i alla fall. Slipper åtminstone känna mig obekväm.

Jaja, nu blev det en oändligt massa fylleflum skriv. Det blir nog en bra resa i alla fall. Jag och Jenni ska shoooooppa, sola och softa. Sov så gott till mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0