when nothing goes right, go left

Är något allvarligt fel på min hjärna för tillfället för jag får panikattacker, kan inte sova och vill gråta helt utan anledning halva min vakna tid. Sugmatch idag också, var helt totalt sämst. Jag är arg och upprörd. Men förutom allt det så är jag glad för igår fick jag spendera dagen med två efterlängtade finisar och idag hag jag varit med min favorit i flera timmar och pratat, tittat, analyserat, köpt vitlöksbaguetter och gjorde ingenting som vanligt. Märkligt hur tillfredsställande det kan vara att göra ingenting när man är tillsammans med en person som betyder så mycket.

Har hällt i mig kaffe också. Hoppas dock att jag kan sova inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0