det var det, ja

Har gjort en anmälan till högskola i höst nu. På något sätt känns det ändå inte helt riktigt rätt. Förra året kändes det bra. Det kändes precis rätt för mig. I år är jag helt förvirrad. Jag vet inte längre vad jag vill och när jag vill det. Jag har sett för mycket för att kunna avgöra vilken utbildning som är bäst. Jag vet inte i vilken stad jag vill plugga eller vilken utbildning som är bäst för det jag vill göra i framtiden. Jag vill ju inte ens börja plugga nu till hösten egentligen, jag vill jobba kvar åtta eller kanske till och med sexton månader till helst... och då känns det ju inte riktigt rätt att sitta och söka massa skolor. Men utifall jag inte får något jobb så behövs det väl.

Men det var då själva sjutton vad svårt det ska vara att hitta rätt. Jag börjar tvivla på om det ens går. Det slutar väl antagligen med att jag går något femårigt psykologprogram men blir bilmekaniker istället. Eller något annat sånt där logiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0