forever more

Så var den påskaftonen avklarad och jag tackar gudarna för att ytterligare två dagars helg står på schemat. Har haft en lite mindre bra tillvaro på senaste tiden med bara stress och press och onödiga krav - därav inte världens solskenssyn på livet kanske. Igår tog jag igen mig i soffan hela dagen, kvällen spenderades med biljard, ett par öl och utomordentligt trevligt sällskap. Fick dessutom sovsällskap ovanpå det. Idag åt vi fin påsklunch hos mamma och sedan har jag svullat godis. Som alltid efter sådana dagar tänker jag att jag ska ta tag i maten och träningen, eller kroppen och själen, igen så jag ger det ert nytt försök nu. Startade med en timme och fyrtio minuters promenad idag och imorgon packar jag med mig springskorna till landet. Alltid gör dem någon nytta!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, vad tycker du om bilden? ;)



http://www.someecards.com/usercards/viewcard/MjAxMi1hNTBkN2FlMTNmYjI0MzE0

2012-04-08 @ 01:20:03
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0