vad vet du om kärleken

Ännu en helg har passerat och för en gång skull känns det inte som att den bara har runnit iväg ifrån mig. Jag och fina Madelene drack kaffe och satt i solen på kajen i Gamla Stan en förmiddag, vi tog igen en del av vad som hänt sedan studentdagen. Sedan spelade jag som sagt match och umgicks en hel del med Sara. Idag har varit en riktig familjedag då jag åt mysfrukost hos mamma och sedan filade vi i stan och gick på bio tillsammans med Nico, Gustav och Bella. Vi hann
Även med en hel del tid i solen, känns verkligen som vår nu äntligen.

På kvällen hälsade vi på inne hos grannarna vars barn och barnbarn var där på besök. Fick gulla lite med en tvååring och en fyra månaders bebis. Älskar barn, folk blir alltid så förvånade och tycker att jag borde få nog av dem på jobbet, men jag kommer aldrigaldrigaldrig på nog av de små oskyldiga, underbara och unika individerna. Jag är helt såld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0