whatever life is to you

Den ena dagen är stressigare än den andra och plötsligt har halva april gått och mitt sinne befinner sig fortfarande i typ november. Insåg att i fredags var det exakt ett år sedan som vi hade vår studentskiva. Det känns så sjukt orealistiskt att jag inte ens kan tänka på det. Var ute med laget samma kväll så måste nog medge att jag inte tänkte så mycket på det just då heller. Tänkte inte så mycket alls den kvällen. Ibland är det så oerhört skönt att bara koppla bort allting och bara få vara. Det är så sällan jag bara är nu för tiden, det känns som att jag alltid har något inplanerat, eller fullt upp, även de dagarna då jag inte har det minsta fullt upp över huvud taget.

Har i alla fall skickat in min andra ansökan till universitet. Både hoppas och inte hoppas på att jag kommer in, precis som vanligt. Det hjälper tydligen inte det minsta att veta vad man vill göra med sitt liv för men verkar ändå aldrig riktigt veta när man vill göra det. Och för var dag som går känns det som att det där ordspråket passar allt bättre in i mitt liv.

"Life is what happens to you while you're busy planning it"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0